Reviews from De Chinese Muur Leiderdorp
Recent reviews
L Rooda
Super blij altijd word netjes boven gebracht en vriendelijke bezorgers
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Arianne Hogenboom-Wildschut
Mooi op tijd bezorgd, vriendelijk en lekker. Ook n gratis biertje erbij!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Silvester
Fam. Cluwen
Wederom heerlijk gegeten!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Ria Cadel / silvester
De spek was erg hard en droog verder prima
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Angelie peijnenburg
Michiel
Heerlijk en op tijd bij afhalen zoals altijd.
Marjolein Bouwmeester
Marion Smit
Complimenten voor het lekkere en goede eten
Aart
B
Kwaliteit babi pangang mager veel minder dan we gewend zijn. Heel vet en niet lekker
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Cor de ru
Was weer top
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Edward
Lekker en goed van smaak voor een goede prijs.
Manus van der luit
Het eten was heerlijk en op de afgesproken tijd gebracht, prima .
Silvester
Kim
Eten is altijd goed maar bezorgen was eens maar nooit meer. 5 minuten rijden, bezorging duurde ruim 75 minuten. Volgende keer haal ik het weer af
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Wouter
Makkelijk te bestellen en bezorging op tijd. Vriendelijke bezorger. Lekker eten
Jonna Wierenga
Prima wb de bestellig,heel aardig personeel en het eten was héérlijk
Edmée
Was alweer heerlijk eten, fantastisch!
Bos
Het bakje met rundvlees was niet door te komen heel stug en veel vet . Heel vies De rest was heerlijk zo zonde
Loes
De bezorgers altijd heel vriendelijk. Word netjes boven gebracht.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Fam. Cluwen
we hebben wederom heerlijk gegeten
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Aart
Joop
Heerlijk warm en mager vlees
Spijker
De ossenhaas was erg zout
Erik den Hartog
# kleine porties besteld; Wokgerecht Kipfilet (klein) Klein, Gon Boa, Bami; Wokgerecht Garnalen (klein) Klein, Terriyaki, Nasi ; Wokgerecht Ossenhaas (klein) Klein, Zwarte peper, Nasi; 2× Saté Kip (2 stokjes) en Pangsit Goreng. Heerlijk en absoluut niet klein.
Caroline
Keurig op tijd klaar, lekker en nog lang warm.
Saskia
Silvester
Dennis Polane
Eten was niet zoals gewend kip kerrie was te veel kerrie en de kip in saus was meer wortel dan kip en heel heel erg heet jammer want tegenwoordig ook niet echt goedkoop meer
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Jeanette
Goed
Rene Barthen
Eten is altijg goed en de bezorgers zijn ook nette personen. Kom er al sinds dag 1 .
Henk en Astrid
Topkwaliteit!
Danny Bogaards
Het was heerlijk! Bedankt weer mensen!
Wilco
Stond netjes klaar zoals besteld en weer heerlijk gegeten
Christa gijsman
Prima niets op aan te merken
Kirsten
Eten was zoals altijd heerlijk en de bezorger zeer vriendelijk
Lennie van Klink
Chinese rijsttafel voor 4 a 5 personen besteld. De kip was véél te pittig en daar hadden we 2 bakken van. De boontjes zaten er niet bij. Om 17.11 besteld en pas bezorgd om 19.45 We wisten dat het druk was maar 2,5 uur is wel erg lang, zeker als er een 4-jarige mee eet
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
G de Bruin
Het gerecht fou yong hai met garnalen blijkt nu opgepimpt met hot Spicy kruiden zoals rode pepers. Die alles overheersend zijn en de subtielere chinese smaken helemaal overrulen. Dit ga ik dus niet nog een keer bestellen... Het was altijd zo lekker!
Mader compeer
Loempia was niet echt warm en de saté lag niet in het bakje niet echt netjes
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Cees
Stip op tijd bstipt op tijd geleverd! Heerlijk gegeten!
Silvester
Frans Terken
De TjapTjoy was wel weinig, iig minder dan we gewend zijn.
Rene Schouten
Oldenhof
everaardt
we miste de miniloempiaatjes bij de bestelling
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
P
Soep was lauw en pangsit was niet te vreten ! Kip kerrie rare smaak
Wendy
Op tijd geleverd en heerlijk gegeten.
Latty
MJL
De Nasi was bijna witte rijst, zo weinig groente enzo zat erin. verder alles goed ruime porties, mooi op tijd bezorgd.
Mirjam
Super lekkere gerechten, snelle en vriendelijke service.
Olga
We hebben niet lekker gegeten. De Thaise kip was niet goed, behoorlijk taai en de Foe Yong Hai smakeloos, kleine stukjes ipv mooie grote omelet en de saus niet lekker.
Erik
Nu een Chinese rijsttafel besteld. Prima èn meer dan genoeg.
Fred
We hebben heerlijk gegeten was top👌👌
Jaap
Lekker en vers. Thanks!
M
Vandaag was het echt niet lekker en ik had bij opmerking saus apart gevraagd omdat ik er niet tegen kan alles zat in saus. Ik heb zelf maar wat anders gegeten omdat Koningsdag al druk zat is.
Wendy
Bezorger precies op tijd. Eten smaakte minder lekker dan normaal, (niet vers?) bamie was koud.
WFK van Atten
Het was prima
Gerard
Super lekker gegeten, de bestelling lag keurig op de afgesproken tijd klaar.
Fam. Cluwen
heerlijk gegeten, op tijd bezorgd en goed van temperatuur.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Johan
Normaal nooit klachten in de afgelopen 30 jaar. Altijd alles prima. Echter deze keer mijn bestelling geleverd gekregen met witte rijst i.p.v. nasi. Beetje jammer maar heb mijn maaltijd er niet door laten verpesten. In 30 jaar kan zoiets een keer gebeuren.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Laura
Het eten was goed, maar er mistte een deel. We hadden een leeg papieren zakje gekregen zonder de mini loempia’s erin... Dit vonden we heel jammer, maar als we terug waren gegaan, was het eten koud geweest.
Aart
Kris
Beste Chinees sten dat ik ken. Bestellen alleen nog maar hier :-)
joanne
bij de tjap tjoy was geen enkele saus of smaakmaker. De roerbak met varkenshaas bevatte geen vlees; de saus had een sterke bijsmaak, niet prettig. Wij zullen geen nieuwe bestelling doen.
Van der Zeeuw
Was weer lekker
Ber
Tijd van bezorgen klopt met indicatie. Lekker van smaak en goed warm.
D. Barre
Ik ben al 20 jaar klant bij jullie, en altijd tevreden over de kwaliteit en dienstverlening. Gisteren echter was ik niet tevreden met de bezorging. Ik bestelde 'zo snel mogelijk' en moest 90 minuten wachten op de bestelling. Als het erg druk is bij jullie dat zeggen dan kan rekening mee gehouden worden. Nu is het alleen maar wachten en wachten. Je kan beter op een tijdstip bestellen dan asap. Asap- klanten zetten jullie achter in de rij, want ze hebben toch geen tijd opgegeven. Ik zie hier dus een belangrijk punt op te verbeteren.
Fabian
H.Vischer
Enkele ingrediënten die op de website staan zaten er niet bij zoals boontjes (wel andere groenten) pinda en augurkjes en gebakken banaan.
Jetty Lovink
Het eten was heerlijk.
Marjon schraag
Het was erg lekker en smaakvol. Enige jammere was dat de gerechten niet goed heet/warm waren.
Rustige
Keurig op tijd, super warm en heel lekker! Tipan driemix met mie.
Hetty
Vriendelijke bediening. Vlot geregeld. Smakelijk gegeten.
DISTELVELT
Lekker en genoeg eten en op tijd klaar voor afhaal super geregeld 👍
Boom
Het was weer koud eten iederekeer maar weer dus ga toch niet meer bestellen
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Cg Hundersmarck
Prima gegeten, bezirging ruim op tijd
Kris
Heel lekker eten en snel klaar.
Michiel
Margriet Zitman
Heerlijke loempia’s
Riethoven
Wij vinden het eten altijd erg lekker maar wel heel jammer dat het nooit lekker warm bezorgd word. Misschien zou het op een andere manier warm gehouden kunnen worden tijdens bezorging of word er op teveel plekken tegelijk bezorgd?
Arianne Hogenboom-Wildschut
Snelle bezorging en heel lekker gegeten
MJ
op 2e paasdag besteld om 17:15, om 17:45 eten gebracht, door een vriendelijke bezorger, het eten was erg goed en ruime portie`s.
Cerisette Pols
Online besteld en prima op de afgesproken tijd klaar voor afhalen. Een rijstafel voor 2 à 3 personen was lekker en ruim voldoende voor 3 volwassenen en 1 tiener
Annita Harmse
Het was weer heerlijk! Mooi op tijd en alles goed op temperatuur.
fam. cluwen
Heten was prima van smaak, goed van temperatuur en op tijd bezorgd.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Robert
Chinese rijsttafel was heerlijk bezorging mooi optijd bezorger heel vriendelijk
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Abram de Boer
Loempia was te koud. Smaak van de loempia en babi pangang : lekker
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
J.
Zoals altijd, heerlijk. Op tijd, warm en goed!!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Jan Dirkzwager
Marleen
Rijsttafel de Chinese Muur besteld. Chinees-Indische gerechten, zeer uitgebreide tafel. Ruim voldoende voor 2 grote eters en drie kleine eters. Netjes op tijd bezorg.
Hans Barendse
Jaime van Trikt
Eten is altijd vers en smaakvol, je krijgt veel voor het geld en je wordt snel geholpen. Beste adres voor lekker eten!
Stephan Visman
ik was erg onder de indruk van de mini loempia's. ook de voejong haaj was erg lekker.
Dick Klein
Heerlijke rijsttafel gegeten! Ps. De Thaise kip is een aanrader!
Gerard De Boer
Het eten was voortreffelijk. Een aanrader voor iedereen
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Huwde
Edward
Keuzemenu voor 2 personen besteld. Daging smoor, kipgerecht en groentegerecht met nasi. Was zeeeeeer lekker en smaakvol voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar.
Paul
Bestelling kwam een half uur te laat aan en was koud
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Andre Wal
Zeer slecht,, gado gado bestind alleen uit taugé, die te koud was en met veel te teveel pindasaus.