Beoordelingen van De Chinese Muur Leiderdorp

Recente recensies

5.0
L Rooda
22 juni 2026

Super blij altijd word netjes boven gebracht en vriendelijke bezorgers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arianne Hogenboom-Wildschut
22 juni 2026

Mooi op tijd bezorgd, vriendelijk en lekker. Ook n gratis biertje erbij!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Silvester
22 juni 2026
Fam. Cluwen
21 juni 2026

Wederom heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria Cadel / silvester
21 juni 2026

De spek was erg hard en droog verder prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelie peijnenburg
21 juni 2026
Michiel
20 juni 2026

Heerlijk en op tijd bij afhalen zoals altijd.

Marjolein Bouwmeester
19 juni 2026
Marion Smit
17 juni 2026

Complimenten voor het lekkere en goede eten

Aart
15 juni 2026
B
14 juni 2026

Kwaliteit babi pangang mager veel minder dan we gewend zijn. Heel vet en niet lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cor de ru
14 juni 2026

Was weer top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edward
14 juni 2026

Lekker en goed van smaak voor een goede prijs.

Manus van der luit
14 juni 2026

Het eten was heerlijk en op de afgesproken tijd gebracht, prima .

Silvester
7 juni 2026
Kim
7 juni 2026

Eten is altijd goed maar bezorgen was eens maar nooit meer. 5 minuten rijden, bezorging duurde ruim 75 minuten. Volgende keer haal ik het weer af

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wouter
7 juni 2026

Makkelijk te bestellen en bezorging op tijd. Vriendelijke bezorger. Lekker eten

Jonna Wierenga
5 juni 2026

Prima wb de bestellig,heel aardig personeel en het eten was héérlijk

Edmée
4 juni 2026

Was alweer heerlijk eten, fantastisch!

Bos
2 juni 2026

Het bakje met rundvlees was niet door te komen heel stug en veel vet . Heel vies De rest was heerlijk zo zonde

Loes
1 juni 2026

De bezorgers altijd heel vriendelijk. Word netjes boven gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Cluwen
24 mei 2026

we hebben wederom heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aart
24 mei 2026
Joop
22 mei 2026

Heerlijk warm en mager vlees

Spijker
22 mei 2026

De ossenhaas was erg zout

Erik den Hartog
22 mei 2026

# kleine porties besteld; Wokgerecht Kipfilet (klein) Klein, Gon Boa, Bami; Wokgerecht Garnalen (klein) Klein, Terriyaki, Nasi ; Wokgerecht Ossenhaas (klein) Klein, Zwarte peper, Nasi; 2× Saté Kip (2 stokjes) en Pangsit Goreng. Heerlijk en absoluut niet klein.

Caroline
21 mei 2026

Keurig op tijd klaar, lekker en nog lang warm.

Saskia
18 mei 2026
Silvester
17 mei 2026
Dennis Polane
17 mei 2026

Eten was niet zoals gewend kip kerrie was te veel kerrie en de kip in saus was meer wortel dan kip en heel heel erg heet jammer want tegenwoordig ook niet echt goedkoop meer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeanette
17 mei 2026

Goed

Rene Barthen
16 mei 2026

Eten is altijg goed en de bezorgers zijn ook nette personen. Kom er al sinds dag 1 .

Henk en Astrid
16 mei 2026

Topkwaliteit!

Danny Bogaards
15 mei 2026

Het was heerlijk! Bedankt weer mensen!

Wilco
13 mei 2026

Stond netjes klaar zoals besteld en weer heerlijk gegeten

Christa gijsman
13 mei 2026

Prima niets op aan te merken

Kirsten
12 mei 2026

Eten was zoals altijd heerlijk en de bezorger zeer vriendelijk

Lennie van Klink
11 mei 2026

Chinese rijsttafel voor 4 a 5 personen besteld. De kip was véél te pittig en daar hadden we 2 bakken van. De boontjes zaten er niet bij. Om 17.11 besteld en pas bezorgd om 19.45 We wisten dat het druk was maar 2,5 uur is wel erg lang, zeker als er een 4-jarige mee eet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G de Bruin
10 mei 2026

Het gerecht fou yong hai met garnalen blijkt nu opgepimpt met hot Spicy kruiden zoals rode pepers. Die alles overheersend zijn en de subtielere chinese smaken helemaal overrulen. Dit ga ik dus niet nog een keer bestellen... Het was altijd zo lekker!

Mader compeer
10 mei 2026

Loempia was niet echt warm en de saté lag niet in het bakje niet echt netjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cees
10 mei 2026

Stip op tijd bstipt op tijd geleverd! Heerlijk gegeten!

Silvester
10 mei 2026
Frans Terken
9 mei 2026

De TjapTjoy was wel weinig, iig minder dan we gewend zijn.

Rene Schouten
9 mei 2026
Oldenhof
6 mei 2026
everaardt
3 mei 2026

we miste de miniloempiaatjes bij de bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P
3 mei 2026

Soep was lauw en pangsit was niet te vreten ! Kip kerrie rare smaak

Wendy
3 mei 2026

Op tijd geleverd en heerlijk gegeten.

Latty
3 mei 2026
MJL
2 mei 2026

De Nasi was bijna witte rijst, zo weinig groente enzo zat erin. verder alles goed ruime porties, mooi op tijd bezorgd.

Mirjam
1 mei 2026

Super lekkere gerechten, snelle en vriendelijke service.

Olga
30 april 2026

We hebben niet lekker gegeten. De Thaise kip was niet goed, behoorlijk taai en de Foe Yong Hai smakeloos, kleine stukjes ipv mooie grote omelet en de saus niet lekker.

Erik
29 april 2026

Nu een Chinese rijsttafel besteld. Prima èn meer dan genoeg.

Fred
28 april 2026

We hebben heerlijk gegeten was top👌👌

Jaap
27 april 2026

Lekker en vers. Thanks!

M
27 april 2026

Vandaag was het echt niet lekker en ik had bij opmerking saus apart gevraagd omdat ik er niet tegen kan alles zat in saus. Ik heb zelf maar wat anders gegeten omdat Koningsdag al druk zat is.

Wendy
27 april 2026

Bezorger precies op tijd. Eten smaakte minder lekker dan normaal, (niet vers?) bamie was koud.

WFK van Atten
27 april 2026

Het was prima

Gerard
27 april 2026

Super lekker gegeten, de bestelling lag keurig op de afgesproken tijd klaar.

Fam. Cluwen
27 april 2026

heerlijk gegeten, op tijd bezorgd en goed van temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
27 april 2026

Normaal nooit klachten in de afgelopen 30 jaar. Altijd alles prima. Echter deze keer mijn bestelling geleverd gekregen met witte rijst i.p.v. nasi. Beetje jammer maar heb mijn maaltijd er niet door laten verpesten. In 30 jaar kan zoiets een keer gebeuren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
26 april 2026

Het eten was goed, maar er mistte een deel. We hadden een leeg papieren zakje gekregen zonder de mini loempia’s erin... Dit vonden we heel jammer, maar als we terug waren gegaan, was het eten koud geweest.

Aart
26 april 2026
Kris
25 april 2026

Beste Chinees sten dat ik ken. Bestellen alleen nog maar hier :-)

joanne
25 april 2026

bij de tjap tjoy was geen enkele saus of smaakmaker. De roerbak met varkenshaas bevatte geen vlees; de saus had een sterke bijsmaak, niet prettig. Wij zullen geen nieuwe bestelling doen.

Van der Zeeuw
25 april 2026

Was weer lekker

Ber
25 april 2026

Tijd van bezorgen klopt met indicatie. Lekker van smaak en goed warm.

D. Barre
24 april 2026

Ik ben al 20 jaar klant bij jullie, en altijd tevreden over de kwaliteit en dienstverlening. Gisteren echter was ik niet tevreden met de bezorging. Ik bestelde 'zo snel mogelijk' en moest 90 minuten wachten op de bestelling. Als het erg druk is bij jullie dat zeggen dan kan rekening mee gehouden worden. Nu is het alleen maar wachten en wachten. Je kan beter op een tijdstip bestellen dan asap. Asap- klanten zetten jullie achter in de rij, want ze hebben toch geen tijd opgegeven. Ik zie hier dus een belangrijk punt op te verbeteren.

Fabian
23 april 2026
H.Vischer
21 april 2026

Enkele ingrediënten die op de website staan zaten er niet bij zoals boontjes (wel andere groenten) pinda en augurkjes en gebakken banaan.

Jetty Lovink
18 april 2026

Het eten was heerlijk.

Marjon schraag
18 april 2026

Het was erg lekker en smaakvol. Enige jammere was dat de gerechten niet goed heet/warm waren.

Rustige
17 april 2026

Keurig op tijd, super warm en heel lekker! Tipan driemix met mie.

Hetty
13 april 2026

Vriendelijke bediening. Vlot geregeld. Smakelijk gegeten.

DISTELVELT
13 april 2026

Lekker en genoeg eten en op tijd klaar voor afhaal super geregeld 👍

Boom
13 april 2026

Het was weer koud eten iederekeer maar weer dus ga toch niet meer bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cg Hundersmarck
12 april 2026

Prima gegeten, bezirging ruim op tijd

Kris
12 april 2026

Heel lekker eten en snel klaar.

Michiel
11 april 2026
Margriet Zitman
11 april 2026

Heerlijke loempia’s

Riethoven
10 april 2026

Wij vinden het eten altijd erg lekker maar wel heel jammer dat het nooit lekker warm bezorgd word. Misschien zou het op een andere manier warm gehouden kunnen worden tijdens bezorging of word er op teveel plekken tegelijk bezorgd?

Arianne Hogenboom-Wildschut
9 april 2026

Snelle bezorging en heel lekker gegeten

MJ
8 april 2026

op 2e paasdag besteld om 17:15, om 17:45 eten gebracht, door een vriendelijke bezorger, het eten was erg goed en ruime portie`s.

Cerisette Pols
7 april 2026

Online besteld en prima op de afgesproken tijd klaar voor afhalen. Een rijstafel voor 2 à 3 personen was lekker en ruim voldoende voor 3 volwassenen en 1 tiener

Annita Harmse
6 april 2026

Het was weer heerlijk! Mooi op tijd en alles goed op temperatuur.

fam. cluwen
6 april 2026

Heten was prima van smaak, goed van temperatuur en op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
6 april 2026

Chinese rijsttafel was heerlijk bezorging mooi optijd bezorger heel vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Abram de Boer
6 april 2026

Loempia was te koud. Smaak van de loempia en babi pangang : lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.
5 april 2026

Zoals altijd, heerlijk. Op tijd, warm en goed!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Dirkzwager
4 april 2026
Marleen
4 april 2026

Rijsttafel de Chinese Muur besteld. Chinees-Indische gerechten, zeer uitgebreide tafel. Ruim voldoende voor 2 grote eters en drie kleine eters. Netjes op tijd bezorg.

Hans Barendse
4 april 2026
Jaime van Trikt
3 april 2026

Eten is altijd vers en smaakvol, je krijgt veel voor het geld en je wordt snel geholpen. Beste adres voor lekker eten!

Stephan Visman
2 april 2026

ik was erg onder de indruk van de mini loempia's. ook de voejong haaj was erg lekker.

Dick Klein
1 april 2026

Heerlijke rijsttafel gegeten! Ps. De Thaise kip is een aanrader!

Gerard De Boer
31 maart 2026

Het eten was voortreffelijk. Een aanrader voor iedereen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Huwde
31 maart 2026
Edward
31 maart 2026

Keuzemenu voor 2 personen besteld. Daging smoor, kipgerecht en groentegerecht met nasi. Was zeeeeeer lekker en smaakvol voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar.

Paul
30 maart 2026

Bestelling kwam een half uur te laat aan en was koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andre Wal
30 maart 2026

Zeer slecht,, gado gado bestind alleen uit taugé, die te koud was en met veel te teveel pindasaus.